Oh nee...
Krijg je ineens een klacht binnen!
Paniek. Echt pure paniek. Want jij hebt als ondernemer een prima relatie met je klanten. Natuurlijk heb je geen eigen juridische afdeling want dat heb je ook helemaal niet nodig. Je geniet juist van de vrijheid van je eigen onderneming. Misschien heb je er ook nog wel een parttime baan naast zodat je in ieder geval de zekerheid hebt van een vast inkomen. Dit voelt super. Totdat er iemand een klacht bij je indient. Of je een slechte review geeft op Google.
WAT??!!
Ja echt. Voelt klote hè?
WAT NU?
- Je voelt meteen die angst….wat betekent dit juridisch nou allemaal?
- Gaat dit me geld kosten?
- Moet ik een advocaat gaan inschakelen, alsjeblieft niet toch?
- Weet je wel wat een advocaat kost?
- Hier heb je toch helemaal geen tijd voor?
- Lekker dan, jij werkt ergens keihard voor en dan is dit je beloning, woest word je ervan!
- Je ligt hier ’s nachts nog over te piekeren…